Volgers

Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Happy Birthday, met nieuwe mallen van Creative Expressions





Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt voor de verjaardag van m'n vriendin Corrie.
Zij is vandaag jarig!
Van de week had ik een nieuwe mal van Creative Expressions binnen gekregen.
En die moest ik natuurlijk uitproberen.





Dus een beetje van Sue Wilson en een beetje van mezelf....




De mal die ik gebruikt heb is uit de New York Collection, Time Square.
De buitenste strookjes zijn ook van Creative Expressions, Configurations, Elegant Laced Edger.




De bloemen zijn gesneden met de Camellia, open petals.
Ook Creative Expressions mallen.
De swirl is van Marianne Design.
Verder heb ik plakparels en wat lint gebruikt.
Het papier is van Papi Color.




Ik heb achter de kaart een "Annie Fransen" steun gemaakt.....
Geleerd op de stempelbeurs van Annie!!!
Dan blijft de kaart tenminste lekker rechtop staan...


Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!