Volgers

Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

Dromen over morgen.....






Hier eindelijk weer eens een "normaal" kaartje.
Ik ben geinspireerd door Anita Izendoorn, ze liet op de demodagen van Doeading zulke leuke kaarten zien, gemaakt met bister.
En voor diegene die niet weet wat bister is....
Dat zijn pimentkorreltjes die je op je kaart strooit en met een beetje water nat sproeit.
Dan lossen die korreltjes op en komen er hele leuke kleuren vrij.




Op deze kaart heb ik alleen gele en blauwe bister gebruikt.
Ik heb geen gewoon water gebruik, ik heb er Perfect Pearls door gedaan.
Dat geeft een heel leuk glimmertje op de kaart!
De bloemen heb ik van het restant stukje papier gemaakt.




De tekst heb ik van een stempel afgekeken, alleen die was veel te groot voor deze kaart.
Dus heb ik het uitgeprint op de computer, en uitgesneden.





Fijne avond allemaal, ik ga nog een uurtje genieten van het mooie weer.
Volgens de berichten is het volgende week over met de pret...
Ook niet zo heel erg, wij knutselaars vervelen ons echt niet als het regent!





3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!