Volgers

Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

Challenge 14.....Happy Halloween




Vandaag gaat op De creatieve Zebra challenge 14 weer van start.
Deze keer is de uitdaging, maak een kaart zonder bloemen!
Hier zijn de voorbeelden van m'n mede teamgenoten te zien




En aangezien het alweer oktober is....dus ook weer Halloween...heb ik deze kaart gemaakt!




Het afdrukje is een digi van Mo Manning, Little Witch.
Ik heb haar ingekleurd met derwent potloden.

Het designpapier is van Studio light, PP SL 01.
Zwart en paars papier van Papicolor.
Het hoekje is van Marianne Design.
En het ovaal is van Spellbinders.
Knoopjes, lint en plak parels.
Tekst is zelfgemaakt op de computer.


Fijne dag allemaal, nog een paar dagen genieten van het heerlijke weer!






5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!