Volgers

Pagina's

zaterdag 8 februari 2014

Winter kaart



Vandaag wil ik deze kaart laten zien, heb deze gemaakt voor de wedstrijd op de club van Tiets.
De digi kon je aanvragen bij Tiets, alleen ben je dan verplicht mee te doen met de wedstrijd!
Hij is speciaal voor de club gemaakt door Sherri Baldy.






Ik heb de afbeelding ingekleurd met Pan Pastels.
Verder heb ik designpapier gebruikt van Trimcraft, Silent night.
Craft papier van Bazzill.


Fijn weekend allemaal. 
Ik hoop dat het weer een beetje opknapt, op het moment regent hier pijpenstelen....



4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Ditta.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met deze lieve digi. Mooi zacht van kleur ook en prachtig ingekleurd met de Panpastels.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief winter kaartje heb je weer gemaakt

    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel weer een mooi kaartje geworden hoor Ditta. De digi is ook echt een schatje.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!