Volgers

Pagina's

zondag 9 februari 2014

L'amour....



Zo kan ik in geen dagen wat laten zien, en dan elke dag!
Niet dat ik op die andere dagen zomaar stil zit, ben vorige week druk geweest met voorbeeld kaarten voor m'n workshop.
Gisteren heb ik deze kaart gemaakt, en vanmorgen de laatste hand eraan gelegd... 




Ik ben weg van die leuke katten, hoe zou het dan ook anders kunnen als katten liefhebster...






Deze materialen heb ik gebruikt:
Designpapier-Marianne Design-Noir& Blanc,
Cardstock-Papi color-anjerwit nr 03,
Kattenmal-tekst-Marianne Design-COL1344,
Swirl-Marianne Design-LR0116,
Hart mal-Nellie Snellen-MFD043,
Rand-pons Martha Stewart,
Lint,bloemen,MDF hartjes, plak parels.

Fijne zondag allemaal, ik ga nog een poosje verder werken aan wat nieuwe kaarten, daar is het nu echt goed weer voor....



3 opmerkingen:

  1. Hoi ditta. Een hele leuke kaart met de 2katten. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ditta,
    Via de fbgroep van noordesign ben ik bij je terechtgekomen. Ben direkt volger bij je geworden nadat ik ff bij je rondgesnuffeld heb. Je maakt hele mooie creaties hoor! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook mijn volger worden, wie weet !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart, zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!