Volgers

Pagina's

woensdag 18 december 2013

Tag


Sorry dat ik zo lang niets heb gepost, maar net als iedereen om deze tijd..... druk druk druk..

Deze tag heb ik gemaakt voor een van m'n knutsel vriendinnen.
Ze heeft hem al ontvangen, dus kan ik hem met een gerust hart laten zien.





Deze materialen heb ik gebruikt:
Zizzix, Tag and bookplates,
         Tattered Poinsettia
Noor! cirkel met ijskristallen 6002/2022,
Martha Stewart, Deco Fance punch,
Design papier, Maja Design, It's Christmas time,
Pan Pastel,
Versa mark.
Plak parels.

Fijne avond allemaal,



3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, die kersttag.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig mooie tag.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er erg blij mee en laat hem aan iedereen zien.
    Hij is ook zo mooi.
    Bedankt Ditta.
    Jan en ik wensen jullie nogmaals een hele mooie kerst.

    Liefs en kus van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!