Volgers

Pagina's

maandag 9 december 2013

Kerstdoosje



Vandaag hebben we weer een knutseldag gehad, deze keer bij mij.
Ik wilde al een hele tijd een doosje maken met de mallen van Noor!
Toevallig had Dili er nog een paar nodig, dus hebben we ons heerlijk vermaakt met het maken van deze doosjes!!
Dili, Yonne en Sandra, was weer super gezellig!!










Deze materialen heb ik gebruikt:
Joy! crafts: C& E stencil frame vierkant,
Sizzix: Tattered Pionsettia,
Marianne Design: swirl, LR0116,
Spellbinder: standard circle, 
Classic scalloped circle,
Papicolor: brilliant en metallic papier,
Glimmer mist: dazzling diamonds,
plak parels.

Fijne avond allemaal,




8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig doosje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doosje ziet er prachtig uit. Mooie mallen en een heel lief plaatje heb je gebruikt Ditta.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Ditta. Lekker toch, zo'n dag gezellig samen te freubelen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, je zal maar zo'n doosje krijgen.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi doosje. Een prachtig vintage afbeelding en de Joy mal is zo mooi. Super gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden hé. Die bloem doet het geweldig. Ik ben weer ontzettend blij met je kerstkaart. Ook zo'n mooie bloem erop. Mijn doos ga ik zo fotograferen en op mijn blog plaatsen. Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!