Volgers

Pagina's

vrijdag 9 maart 2012

Schuifkaart...



Afgelopen dinsdag hebben we bij Dili een schuifkaart gemaakt.
Die moet ik nog afmaken, maar ik heb wel 's avonds deze gemaakt:


Dat is wel heel leuk om te doen. 
Ik heb een en t'ander veranderd aan het patroon. 
 In plaats van een ster, heb ik een ovaal gebruikt.
Het papier komt uit een blokje van Eline, Old Fashioned Nursery.
Het plaatje is van Studio Light,Romantic Pictures.
De  bloemen zijn geponst met de nieuwste Floral Punch ponsen.


De tekst komt uit de nieuwe stempel serie van MD.


Deze kaart gaat mee doen met de wedstrijd van:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/


Leuk dat je weer even bij mee kwam kijken,


7 opmerkingen:

  1. Wat is dit bijzonder!! Een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dat is een gave kaart geworden

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit geworden Ditta!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi ditta ik heb je gister bij doeading ontmoet stond samen met jouw en je dochter bij anita haar tafel te kijken naar al het moois. Wat leuk dat jij ook een blog hebt en mooie kaarten maakt.
    groetjes mandy
    wordt je ook volger bij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige baby kaart heb je gemaakt! Leuk model en een hele mooie afbeelding! Ook mooie bloemen erbij! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige babykaart. Erg leuk gedaan zo met dat oude plaatje.

    Bedankt voor het mee doen met onze challenge;)

    Groetjes,
    Neltine
    (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej kanjer,

    MOOI joh, wauwwwwww....en gaaf modellllletje meiden ;o)

    Tot gauw,

    Warme groetjes met X
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!