Volgers

Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Happy Birthday...


Deze week heb ik een verjaardag kaart gemaakt voor Sandra,
de dochter van mijn vriendin.
Ik ben al even op de nostalgische toer, dusssss
deze voor haar gemaakt:


Ze heeft hem inmiddels ontvangen, en kan ik hem nu hier laten zien.

Het gebruikte papier is van Marieke Design,
 daarop kiezelpapier van papicolor.
Het 3D plaatje is ook van Marieke.
De blaadjes zijn gesneden met een creatable,
 zo ook het vogelhuisje en de hoeken van het kiezelpapier.
Verder heb ik lint en een brad gebruikt.

 Zag zo juist dat ik alweer nieuwe volgers heb, welkom hier.

Fijn weekend allemaal, volgens het weer bericht blijft het mooi weer.
Dat wordt in de tuin zitten of heerlijk fietsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!