Volgers

Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Thinking of you.....



Vandaag heb ik een kaart met een digi van Beccy,
zij heeft zulke leuke gratis digi's, ik gebruik heel regelmatig plaatjes van haar.
Wees er snel bij, want ook zij gaat een "digital stamp store" beginnen, en dan moet je gaan betalen voor diezelfde afdrukjes!
Deze kaart heb gemaakt voor de uitdaging op de blog van Elke Kaart een Feestje!
Een kaart met een teddy beer er op....


Ik heb design papier gebruikt van My Mind's Eye'- Everyday Flair.
Dat heb ik gemat op cardstock van papicolor nr 15, roze.
Het beertje heb ik ingekleurd met copic's,
G 21, 94 en 99.
E 21, 33,en 35.
B24, R22 en W1.



De bloemen heb ik gisteren gekocht bij Doe@Ding.
Ik was weer bijna door m'n voorraad heen, moest even worden aangevuld.  
Het is ook zo'n straf om daar heen te moeten.......
Alleen m'n beurs is altijd heel plat als ik weer buiten sta!
Verder heb ik plakpareltjes gebruikt en lint met een parelbrad.


Deze kaart doet mee met uitdaging 102: Jij bent mijn Teddybeer.


Leuk dat je er weer was, laat even een berichtje achter hoe je m'n kaart vindt.
Ik lees ze altijd met veel plezier!!
Fijn weekend allemaal..... 


4 opmerkingen:

  1. Wat een beauty Ditta, geweldig ingekleurd en die bloemen toef, ik vind het onwijs mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart met een hele leuke digi! Heel; mooi geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de digi's van Beccy zijn erg leuk en jouw kaartje is ook erg mooi geworden!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eeen lief kaartje met een prachtige bloemenpartij.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!