Volgers

Pagina's

maandag 13 februari 2012

Dreaming



Deze keer weer een kerstkaart, die doet mee met de kerstkaartactie op de club van Tiets.
Ik doe al voor het derde jaar op rij mee met deze actie, elke maand 4 kerstkaarten. 
Aan't eind van het jaar heb je dan al mooi zo'n  50 kerstkaarten.
Alleen als het hoogzomer is heb je wel een geen inspiratie!



Het papier is van Eline-Winterworld.
De bloemen en de kristallen zijn van MD.
De tekst van Nicole, en de ribbon banner is van Spellbinder.
Verder heb ik lint en strassteentjes gebruikt.
Het stempeltje is van de Action, uit een serie van een enkel jaar terug, 
en is ingekleurd met copicmarkers.


Ga het kleuren met copic's steeds leuker vinden, af en toe gaat er nog wel eens wat mis!
Maar ik heb een grote prullenbak, en beginnen we weer op nieuw.

Leuk dat je even op m'n blog kwam kijken,
tot de volgende keer.....




5 opmerkingen:

  1. Wat een gave stempel, het is een echte winterse kaart, heel erg leuk!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ditta,
    Wat een heerlijk winters kaartje is dat en het afdrukje heb je prachtig ingekleurd.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig hoor die kerstman zo!
    Mooi kaartje.


    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstkaart en wat een leuk stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vrolijke kerstkaart! Leuk idee met het witte sneeuwhoek! Ook een goed idee om zo je voorraad kerstkaarten op peil te houden en niet op het laatste moment te moeten stressen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!