Volgers

Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Merry Christmas



Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt,
en deze doet mee met de wedstrijd van de Christmas Challenges Blog.



Ik heb designpapier gebruikt van vorig jaar , Eline's Traditional Christmas.
Vond die kleuren zo mooi bij het stempeltje van het roodborstje passen.
Die stempel is uit de serie Christmas Time, van Nellie Snellen, en heet Robin.
Het afdrukje heb ik met een Scalloped Oval uitgesneden, en ingekleurd met copicmarkers.
De witte randen zijn met een Craetive Border nr 10 van Crealies gesneden, daar groen lint overheen en een stukje lint met tekst daarop, dat heb ik een keer op een fair gekocht, waar weet ik echt niet meer.
De kerstroos is gemaakt met een creatable van MD, en de takjes met een pons van MS.

Tot de volgende kaart maar weer!
Liefs, en een fijne avond allemaal,

Ditta.





8 opmerkingen:

  1. leuke kaart heb je gemaakt, als je de sketch van je blog afhaalt kan je met de challenge meedoen, leuk als je meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely use of the sketch Ditta but could I ask you to remove the sketch from your post as per the challenge rules. Many thanks. Carol DT CCWS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai lieve donder,

    Wat is je blog toch een heerlijk plekje vol mooi's heb genoten.

    Zie je gauw,....beste met een warme knuffel,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij mag er weer zijn je kaartje.

    Groetjes, Sabina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart ditta
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, that little robin is adorable and I love the ribbon. Thanks for joining us at Christmas Challenge with sketches and good luck in the prize draw
    hugs
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart, mooie kleuren en een schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!