Volgers

Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

A bouquet of love....


....for you.


Vandaag weer tijd gehad om een nieuwe kaart te maken.
Een week of drie terug zaten er bij de Papercraft Inspirations,
20 stempelafdrukjes van Lilli of the Valley.
Vandaag heb ik de afdruk Fairies Bouquet gebruikt.
Ik heb cardstock gebruikt van papicolor.
Dessinpapier uit een blokje van First Editions paper, Daydream.
Het afdrukje is ingekleurd met copicmarkers,
BV 11,13, en 17,
G 03, 05 en 07,
E 00, 30 en 31.

Hoe meer ik nu met m'n copic's werk, des te leuker ik ze ga vinden!

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, laat gerust een reactie achter.
 En misschien weer tot de volgende kaart...

Liefs,  Ditta.






1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!