Volgers

Pagina's

maandag 2 mei 2011

In love....


Ik heb weer een kaart om te laten zien, vers van de pers...


Ik heb een patroontje gebruikt van Chrissie, uit hobbydols 63,
"Chrissie meets Marieke".
En ik heb weer een plaatje gebruikt van Marieke, van vel nr 2591.
Verder madera garen, de nr 1120, 1169, 1240 en zacht geel,
en strassjes uit m'n eigen voorraad.
Het cardstock is van papicolor, nr 30 hagelwit en nr 49, mosgroen.

Borduren vind ik nog steeds heel erg leuk, het ontspant me heel lekker.
Ik doe tegenwoordig mee met diverse borduur wedstrijden.

Laat gerust een reactie achter, ik vind het nog steeds heel leuk om die te lezen.

tot de volgende keer...

Ditta.






3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Ditta!

    Kijk eens op mijn uitdaging's blog http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.com/

    Misschien iets voor jou?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie chique kaart! Prachtig gemaakt.
    Je kaart hieronder vind ik ook helemaal super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!