Volgers

Pagina's

maandag 16 mei 2011

I hope my card

will make you smile.....



Ik heb weer een kaart klaar, het afdrukje had ik al een paar weken geleden ingekleurd met copicmarkers.
 Heb alleen nog geen tijd gehad om er een kaart mee te maken.
Het afdrukje is van Mo Manning en heet Aunt Flo.
Deze Aunt Flo lijkt precies op een oudtante van mij, tante Ko.
Zelf de naam is bijna hetzelfde.
Vond het dan ook een genot om tante Ko weer tot leven te brengen.

Het papier is van Eline, Old Fashioned Nursery.
Het cardstock is van papicolor, nr 4 azuurblauw en nr 38 donkerbruin.
De tekststempel in van Nicole.
Lint, bloem en de roosjes komen uit eigen voorraad.
De blaadjes zijn geponsd met een flower pons van Nellie Snellen.


Dank jullie wel voor de leuke reactie's op de vorige kaart.
Ik lees ze altijd met veel plezier!

Tot de volgende keer,
liefs... Ditta.




6 opmerkingen:

  1. Wat is die digi mooi he!! Ik heb zelf vanmiddag ook weer wat gekocht, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt, met een leuk verhaal erbij!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met een super leuke afbeelding!
    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOve this! She's such a hoot!! I’m so happy you could join us this week on our “looking back” challenge at Mo’s!
    Hugs,
    Dorcas
    Ps) there’s still one more day left to join in my “no strings attached” blog candy if you haven’t already done so. You can find it at the top of my sidebar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes, it made me smile! I can see why it's a favorite! Glad you shared it with us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hehehehe! This is absolutely adorable!! I love this image...makes me smile!! And the DPs are just perfect!! I can see why this is one of your favorites! Thanks so much for joining us this week at Mo's. Happy New Year! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!