Volgers

Pagina's

zondag 10 april 2011

Cuddles, kisses, snugggles & love...


.....that's what little girls are made off!


Hallo allemaal,
Hier is weer een kaartje, gisteravond gemaakt.
 Maar in het donker is het slecht foto's maken.
Nu schijnt de zon heerlijk, dus snel een foto gemaakt.

Ik heb een digi gebruikt van Mo Manning, Patience.
Het meisje is ingekleurd met derwent potloden.
Uit gesneden met een nestabilitie, label one.
Ik heb dessinpapier gebruikt van de action, cardstock van papicolor.
De rand is geponsd met een MS, doily lace.
Verder een bloem en een roosje, wat pareltjes en lint.
De tekst is van Stampinback.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's bij al m'n kaarten.
Vindt het erg leuk om die lezen!

Fijne dag allemaal, liefs,
Ditta.



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Ditta,super die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!