Volgers

Pagina's

donderdag 14 april 2011

Borduurkaarten.



Vorig weekend heb ik twee borduurkaarten gemaakt.
Deze voor de borduurchallenge van Kiama.



En is voor de challenge van april, het patroon is van Linzoos.

*****

 Deze is voor de borduurkaarten vrienden, een groep op Yahoo.
Ook voor de maand april.



Deze patronen worden door Christien zelf gemaakt.

Sorry, dat ik van de week niet veel kaarten op m'n blog post.
Maar afgelopen maandag heeft m'n moeder een hartinfarct gehad.
Ze ligt nu nog steeds op IC, gaat moeizaam vooruit, is dan ook 88 jaar.


Tot de volgende keer, veel liefs...
Ditta.





4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten zeg!!! errug mooi dat borduurwerk.
    Heel veel sterkte met je moeder!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze alle twee super mooi, moet me inhouden om ook te gaan borduren, want de kleuren combinatie is gewoon schitterend!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle twee hele mooie kaarten, vooral de aardbei kaart vind ik erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Ditta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!