Volgers

Pagina's

dinsdag 1 oktober 2024

Kerstkaarten 2



Afgelopen weekend heb ik mee gedaan met de "Stress-free Cardmaking Summit" op YouTube en facebook.
Of te wel lekkere gemakkelijke kerstkaarten, te maken zonder stress!
3 dagen lang gaven diverse dames workshops die je online kon volgen, waarbij je maar 5 dingen nodig had om een kaart te maken.
Behalve dan de normale materialen die je zelf gebruik zoals een schaar, lijm, potlood enz enz.




Deze kaart is n.a v. een workshop Wendy Lee.




Ze laat zien hoe je gemakkelijk deze kaart maakt.
Hiervoor heb ik cardstock gebruikt, een strook kerstpapier, de scorpal en een smal vouwbeentje.
Stempeltje erop en wat plaksteentjes of wat druppels stickles, klaar!


Fijne avond allemaal,




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!