Volgers

Pagina's

maandag 22 april 2024

Cow trio



Gistermiddag ben ik weer met m'n nieuwe kleurpotloden aan de slag gegaan.
Moet nog veel oefenen, dat merk ik wel.
Ben zo gewend om met de copic markers te werken, maar dit is heel wat anders.








Ik had nog wat uitgeprinte afdrukjes liggen, op aquarelpapier.
Het is een digi van Bugaboo Stamps, een store die niet meer bestaat, zo jammer!

Het afdrukje heet Cow trio, en ingekleurd met inktense potloden van Derwent.
Het achtergrond papier heb ik op internet gevonden en uitgeprint.


Fijn dag allemaal,



 

1 opmerking:

  1. Leuke kaart en je digi vind ik prachtig ingekleurd.
    De achtergrond met de koeien vlekken ook heel mooi erachter.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!