Volgers

Pagina's

dinsdag 2 mei 2023

Magical Birthday Owen



De nieuwe uitdaging voor de meimaand op Cheerful Sketches Challenge Blog id ook weer van start gegaan.




En daarvoor heb ik deze kaart gemaakt.
De digi die ik gebruikt heb is van Paper Nest Dolls, Magical Birthday Owen.
Paper Nest Dolls is een van de sponsors deze maand.



Het design papier komt uit een heel oud blokje van Basic Grey, CupCake.
( Donatie van m'n dochter, die al haar kaarten spullen weg deed....)

Fijne avond allemaal,




4 opmerkingen:

  1. Wat heb je een gave kaart gemaakt met onze sketch van deze maand Ditta!
    Vind de kleurtjes super bij mekaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Owen is zo'n schatje, ik heb ook verschillende digi's met hem, ze blijven leuk en goed bruikbaar.
    Wat leuk om knutsel spullen van je dochter te krijgen, jij kan dat wel wat mee, want kijk wat een leuke kaart dit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele feestelijke en kleurrijke kaart heb je gemaakt Ditta, ziet er erg leuk uit zo! Je kaarten hieronder zijn ook supermooi. En bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. 🙂
    Fijne avond nog en een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, feestelijke voorbeeldkaart heb je met de sketch gemaakt. Mooi ingekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!