Volgers

Pagina's

dinsdag 6 december 2022

Get Well Soon



Onlangs heb ik een voor mij nieuw merk digi's ontdekt, Last Minute Manda!
Augustus mocht ik voor t eerst er mee werken voor het design team van Cheerful Sketches.
Wat een super leuke stempeltjes en heel betaalbaar!!




Deze kaart heb ik voor een jonge dame gemaakt die vorige week een zware operatie aan haar rug heeft ondergaan.
Dit muisje komt uit de serie Get well wishes, van Last Minute Manda.

Uitgeprint op PCP papier, ingekleurd met copic markers.

Fijne dag allemaal,


 

5 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje. Je schrijft dit muisje komt uit de serie Get well wishes Maar waar kan ik die kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, wat schattig zeg!!
    Ik ga ook eens kijken naar deze digi's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, wat schattig!! Dank voor de tip! 0 jee, weer een nieuwe digi shop die ik leuk vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en wat een lief muisje , doet vast goed.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!