Volgers

Pagina's

donderdag 1 september 2022

Be strong and courageous.




Vandaag is het alweer de eerste september, en dan gaat er weer een nieuwe uitdaging van start op de Cheerful Sketches Challenge Blog.




En voor de uitdaging heb ik deze voorbeeld kaart gemaakt.




Ik heb een digi gebruikt van Star Stampz, sponsor deze maand, The Dragon and the Knight.

Het designpapier is uit een blok van Joy! Crafts, Fading Colors paper bloc.
De tekst komt uit een stickerblok van Studiolight, Quotes & letters.

Fijne dag,





2 opmerkingen:

  1. Wat heb je nu gekleurd!!
    De "schaduwen of lichtinval" zijn heel goed gelukt.
    Leuk de tekst erbij, past helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!