Volgers

Pagina's

vrijdag 19 augustus 2022

Fairy birthday....



O foei, ik heb een stomme fout gemaakt, dacht dat ik deze kaart automatisch ingeplant had....niet dus.
Deze kaart staat als 2de reminder op onze Cheerful Sketches Challenge Blog.




Dit is Faithe.




Dit is een digi van LeAnns World 101, zij is sponsor deze maand.
Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier komt uit een Pretty Paper Bloc van MD, Brocante Winter.
Het cardstock is van Papi Color.

Je hebt nog 9 dagen de tijd om mee te doen met de uitdaging van deze maand!

Fijn weekend allemaal,




1 opmerking:

  1. Ik vind de oogjes van de digi zo mooi.
    Leuk, de tekst erbij, zo is het echt 1 geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!