Volgers

Pagina's

zaterdag 9 juli 2022

Pensioen....



Af gelopen week zijn we weer thuis gekomen van 3 weken vakantie op de camping in Limburg.
Dit jaar hebben we beter weer gehad dan vorig jaar... toen zijn we weggespoeld...
3 heerlijke weken, met schitterend weer!




Maar alles gaat door, zo ook de uitdaging op de Cheerful Sketches Challenge Blog.
Helaas ben ik een weekje te laat met plaatsen, maar hier is alsnog de kaart!



Dit is de sketch voor deze maand.




Ik heb een digi gebruikt voor deze kaart van Dr Digi's House of Stamps.
Dit is Rita......ze is met pensioen en geniet van haar scootmobiel!!

Fijn weekend allemaal,

                 



4 opmerkingen:

  1. Daar kan je dus fijn op terug kijken, op jullie vakantie, heerlijk hè?!
    Je kaart is héél erg leuk, het berichtje erbij maakt het nog lekker.
    Ik vind de streepjes boven Rita net het effect geven van een slingerende Rita😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk plaatje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie.
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!