Volgers

Pagina's

zondag 10 oktober 2021

Verhuis kaart




Vandaag kan ik eindelijk deze kaart laten zien, deze heb ik al een aantal weken geleden gemaakt.
En gisteren heb ik hem aan onze dochter en schoonzoon gegeven.
Na 10 weken klussen door dochter, schoonzoon en mijn man, zijn ze gisteren naar hun nieuwe huis verhuisd! Soms ging ik ook mee, soms bleef ik thuis, door de artrose heb ik helaas meer rust nodig.




Ze moesten wel lachen om de zin "alles op zijn plek", het zal nog wel even duren voordat alle dozen uitgepakt zijn, en overal een plekje voor gevonden is....
Lieve Marjolijn en Martin, heel veel geluk in jullie nieuwe huis!!!






Deze kaart is n.a.v. een kaart van Susan van Poppel, een box card.
Op haar blog laat ze zien hoe deze kaart gemaakt wordt.

De bloemen zijn gesneden met Florals 6 van ECD, de takjes zijn uit Berry Branch serie.
Ze zijn heel licht lila gekleurd met disteress inkt.
De tag is gesneden met malletjes uit een set van Karin Burniston, bij ECD.
De tekst komt uit een set van MD.
Het designpapier is van Joy! carfts, Soft color of nature.


 

3 opmerkingen:

  1. Och wat fijn, eindelijk naar hun mooie huis..... en wens ze alle geluk en ... te gek de hulp troepen he... Je kaart bewonderd met de mooiste Paper Flowers !!!! Wauw effect hoor.

    Warme Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart in een bijzonder model Ditta. Je bloementoef is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart , en een prachtige tekst gebruikt.
    Ook al kan je niet altijd helpen zoals je wil wij staan achter de schermen en helpen weer met andere dingen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!