Volgers

Pagina's

zaterdag 4 september 2021

Kerstkaarten.



Eindelijk is het weer een beetje opgeknapt en wat ga ik doen.....kerstkaarten maken.
Vandaag had ik weer eens een beetje tijd voor mezelf en ben ik ermee begonnen.
Ik kreeg de nieuwe collection catalog en de folder binnen, daar staan weer hele leuke voorbeelden in.
Doordat ik deze maanden weinig tijd heb, was het lekker gemakkelijk om even niks zelf te moeten verzinnen en gewoon eens iets na te maken met oude mallen die toch maar in de kast liggen.




En dit is het resultaat.....
Een gewone rechthoek kaart, met een kerstroos gesneden met florals 12, en winter greens van ECD.
De mal is van Noor! design.
Het designpapier is van Boldmalarna, Winter collection.




En een piramide kaart, de bloemen zijn gesneden met florals 3 en winter greens.
Het hoekje boven het plaatje is van Noor! (hele oude mal)
Het plaatje is van hobby-lapland.

Fijne zaterdag, ik ga nog even genieten van de zon!






 

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer opgeknapt bent Ditta en wat heb je prachtige kerstkaarten gemaakt. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!