Volgers

Pagina's

zaterdag 17 oktober 2020

Live your Dreams



Vandaag heb ik lekker wat geknutseld, het was hier vanmiddag nou niet zulk heel erg aangenaam weer.
Dus m'n hobbyhok ingedoken.




Heb diverse ronde mallen gebruikt.  Ik wilde een leuke tag erop hebben.
Nou heb ik best een leuke voorraad snijmallen, maar natuurlijk geen eentje naar m'n zin.
Dus heb ik een tagmal genomen en die verlengt., nu heeft hij 2 leuke uiteinde.
De bloemen zijn gesneden met een set hele oude bloemmallen.


Ronde mallen van Crealies.
Tag mal van Sue Wilson.
Bloemmallen van Marianne Design.
Bladmallen van Creative Expressions.
Vlindermal van Elizabeth Design.
Plakpareltjes uit voorraad.





 

1 opmerking:

  1. Heel mooi en fijn dit ronde kaartje Ditta, en mooi opgevuld met die prachtige bloemen,vlinder en leuke tekst...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!