Volgers

Pagina's

zondag 27 september 2020

Rory, Tis the Season.



Sinds afgelopen maandag staat deze kaart als derde reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.
We waren bijna 3 weken op de katten van onze dochter passen.
En ik was helemaal vergeten om hem op m'n blog in te plannen.





Dus bij deze...hier is tie dan alsnog...
Ik heb een afdrukje gebruikt van The Color of Love, The art of Heather Valentin.



Rory - Tis the Season.

Ingekleurd met copic markers en Faber Castell polychromos potloden.
Het designpapier is van First Edition, Perfect Christmas.
Craft papier is van Kippers Hobby.
Houten figuurtjes  uit voorraad.
Tekst op de pc gemaakt.

 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!