Volgers

Pagina's

zondag 5 april 2020

Love you.....




Zo'n 2 weken geleden zag ik een heel leuk idee voor een kaartachtergrond op FB voorbij komen. 
Ik kan niet meer vinden op welke site en van wie het idee was.
Dus bij deze, idee gepikt.....




Ik heb diverse stukken designpapier op een stuk cardstock geplakt en met een mal uitgesneden.
Dat weer op een mat geplakt.

Dit heb ik gebruikt:
Designpapier van MD, Pretty Paper Bloc, Do what you love.
Cardstock van Papicolor, wit 930 en zwart 901.
Bloemenmal van Noor Design, Aster.
Swirl mal van MD.
En een ronde mal van MD.


Nog een fijne zondag, ik ga nog even genieten van het mooie weer , achter in de tuin...
Blijf gezond allemaal!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!