Volgers

Pagina's

maandag 16 maart 2020

HOERA




Vorige week zag ik deze kaart/boekje voorbij komen bij Castella 294 op You Tube.
Olga had wel een andere tekst gebruikt, "Happy" maar die heb ik niet in m'n bezit.
Wel de "Hoera" tekst, dus heb ik deze gebruikt.






Binnenin allerlei versieringen......

Op het You Tube kanaal van Olga staat alles wat je nodig hebt, aan papier e.d.
In de filmpjes wordt alles duidelijk uitgelegt!

Ik heb gebruikt:
Cardstock van Papicolor, wit nr 930 en wijnrood nr 36 (uit de handel)
Designpapier van DecoTime, DS0887_04
Grote letter mallen van Crealies, CLCZ 101.
Kleine lettertjes van ???? (weet ik echt niet meer)
Kwastje zelf gemaakt van DMC borduurzijde.


Veel gezondheid voor iedereen,




3 opmerkingen:

  1. Prachtig dit albumkaartje Ditta, zo leuk in deze HOERA stans...en ook prachtig papier gebruikt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit suuuuper leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!