Volgers

Pagina's

zondag 9 februari 2020

12 maanden kerst.....februari




Wat een weer vandaag zeg, maar prima om de dag door te brengen in m'n hobbykamer.
Dus ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe patroontje van "12 maanden Kerst met DoeaDing" op Facebook.
Voor februari is het een pop-up kaart.
En dit is dus mijn versie:





De voorkant....

Ik heb gebruikt:
Designpapier van Crafters Companion, Enchanted Christmas.
Cardstock van Papicolor, nr 930 wit.
Diverse stempel afdrukjes uit de oude doos...
De Kerstman met rendieren uitgesneden met de Cricut, gebruikt de cardridge Christmas/Noel.
Tekst en kristallen uit voorraad.

 Fijne zondag allemaal, 




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pop-up kerstkaart heb je gemaakt Ditta. Gaaf die silhouette van de kerstman op die mooie achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!