Volgers

Pagina's

zondag 22 september 2019

Eindedelijk met pensioen.....




Sinds gistermorgen staat deze kaart als 3de reminder op de Cheerful Sketches Challenge blog.




Ik heb een digi gebruikt van een van de sponsers, Dr Digi's house of stamps.



The great outdoors.
Deze kampeerder heb ik ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van MD, Vintage Men.

We zijn gisteravond thuis gekomen van 3 weken oppassen, op 2 katten van onze dochter en schoonzoon.
Zij wonen in een heerlijk rustig dorp, aan de Lek.
We hebben fietstochten gemaakt, Amersfoort en Gorinchem bezocht.
3 heerlijke weken gehad, en lekker uitgerust!
Morgen gaat het "gewone" leven weer beginnen.....

Fijne avond voor iedereen,



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!