Volgers

Pagina's

woensdag 10 juli 2019

Hugs and Kisses



Van de week zag ik een leuke rozetkaart voorbij komen op FB. 
Gemaakt n.a.v. een workshop van Janet Blaauw.
Kon het natuurlijk niet laten om deze kaart ook te maken.




Dit is dus mijn versie.
Wel even een flink gevecht om die rozet netjes rond op het onderste rondje te krijgen…..
'T is me aardig geluk....geloof ik...






Ik heb die mooie bloemenmal van Noor design gebruikt, de aster.
De randjes van de blaadjes even aan gezet met Lulu Lavender van Memento.
De rand is geponst met de Doily Lace van Martha Stewart.
Het cardstock is van Papicolor, wit (930) en lavendel (937).


Fijne avond voor iedereen,



1 opmerking:

  1. Wat een plaatje! Schitterend.
    Het ziet er ook zo keurig en verzorgd uit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!