Volgers

Pagina's

zondag 5 mei 2019

Tag met inhoud...




Vandaag wil ik deze tag laten zien, heb me laten inspireren door de prachtige kaart van Anneke Voskuijl.
Zij heeft gisteren een prachtige kaart op FB gezet, een tag met inhoud.
Vond dat een super leuk idee, en heb er mijn eigen versie van gemaakt.





Heb 2 kaartjes gesneden van 15 bij 8 cm, en er hoekjes van af gesneden.
Opelkaar geplakt en er met een mal een half rondje uit gehaald.
Een mooi stukje designpapier bestempeld met wat verschillende kleine achtergrond stempeltjes.
Een kleinere tag gesneden en daar wat teksten op gestempeld.
Had een mooi rond malletje dat precies in dat rond pasten....




De buitenkant leuk versierd met een halve doily en wat bloemen, wat plakpareltjes en een paar swirls.
Dit is een hele leuke manier om snel een kaart te maken om er b.v. geld of een kadobon in te plakken, voor een verjaardag of huwelijk.
Dit kaartje is duidelijk een blijvertje!!

Fijne zondag allemaal,




3 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi en verrassend! geweldig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag , en dan nog met een tag aan de binnen kant met de tekst,mooie zachte kleuren gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!