Volgers

Pagina's

zondag 3 maart 2019

Veel liefs




Zoals veel medekaartenmaaksters, denk ik, haal ik best wel eens inspiratie van andere blog's en pinterest.
Van de week kwam ik toch een mooie kaart tegen, en kon het niet laten om deze te "liften"....
De kaart was afkomstig van de blog van "Handmade by Domcia".
Ze maakt prachtige dingen!!




T was wel even uitvogelen op welke maat ik de oplegvelletjes moest snijden, de eerst set ging helaas richting prullenbak.
Dan klopte de hoek niet met het ponsen, dan weer wat anders wat niet goed ging.
Maar het is goed gekomen!!




Het designpapier is van Galeriapapieru, Hidden Desires.
Cardstock van Papicolor.
Bloemen en blaadjes uitvoorraad. 
De mal is van MD.

Fijne zondag allemaal,  



2 opmerkingen:

  1. Prachtig Ditta, zowel het model, het papier als de afwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kaartje Ditta, wat een super leuk modelletje is dit met een schitterende borderrand langs de bovenkant...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!