Volgers

Pagina's

zondag 25 november 2018

Kerstkaart voor Be Challenged





Vandaag heb ik eindelijk even tijd gehad om de uitdaging van  november bij Be Challenged te maken.
Ik heb er een kerstkaart van gemaakt.
Kom er nog steeds een aantal tekort....helaas...




Bij Be Challenged op FB krijg je elke maand een leuk patroontje waarmee je een kaart gaat maken.




Ik heb designpapier gebruikt van Craft&You, Frozen Paper.
Cardstock van Papicolor. 
Distress ink, Wheatered Wood.
Plaatje van Syta van Gelderen.


Fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. prachtige kerstkaart Ditta! Leuk modelletje he, supermooi met die hele grote cirkelmal vooraan.
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig model kaart! Een mooi uitvoering door jou. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!