Volgers

Pagina's

dinsdag 9 oktober 2018

Verhuiskaart....



Een van onze buren zijn afgelopen weekend verhuisd.
Jammer....we hebben toch heel wat jaren met elkaar in deze straat gewoond.
Vanaf dat onze kinderen naar de lagere school gingen.
Maar ja....allemaal zijn we nu ouder en worden onze huizen echt aan de grote kant.
We zullen ze missen!!




Ik heb deze peek-a-boo-kaart voor ze gemaakt.




Het was weer even een flink gepuzzel hoe die kaart ook alweer in elkaar stak.
Maar na 2 pogingen is dit het resultaat.
Ik heb stempeltjes van Elizabeth Craft gebruikt, Row Houses.
Ingekleurd met copic markers.
Ik had geen leuke "verhuis" tekst, dus met de dymo tang zelf maar wat gemaakt.

                 
                                     
                                 
Met deze kaart heb ik een derde plaats gehaald bij de Recepi Challege van Catch The Bug van 29 september.
Mocht  4 digi's uitzoeken.


Fijne avond allemaal,




1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!