Volgers

Pagina's

zondag 16 september 2018

Happy happy wishes



Vandaag had ik een "knutseldag" even alleen lekker rommelen in m'n hobbykamer.
Manlief was mountainbiken met z'n broer, dus had ik alle tijd.




Voor deze kaart heb ik een nieuwe mal van Studio Light gebruikt. (Stencil SL115)




Het afdrukje is van Bugaboo Stamps, Birthday Pig.
Ingekleurd met m'n copic markers.




Tekst is van Penny Black.
De snijmallen zijn van MD.
Het desigh papier is van Decotime, en dat heeft een glimmend laagje.

Met deze kaart wil ik meedoen bij Catch The Bug Challenge Blog, De september B-I-N-G-O challenge.



Ik heb gekozen voor de onderste rij.....
( hoop dat het goed gekeurd wordt...het sparkle is op de foto niet zo goed te zien)

Fijne avond allemaal,




2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n knutseldag! Het resultaat is super. wat een leuk geheel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun and cheerful card, and it’s beautiful too. Thanks for sharing with us at Catch the Bug, good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!