Volgers

Pagina's

donderdag 31 mei 2018

Stempelkaart van Gina K




Gistermiddag heb ik wat op YouTube zitten kijken, en kwam ik op het kanaal van Stamp TV with Gina K, deze leuke kaarten tegen.
Dus ben ik aan het experimenteren geslagen.
Met dit resultaat:




Als eerste een mask aanbrengen, in de vorm die jij wil.
Daarna bloemen stempelen met Versa mark, met fijne witte  embossing poeder embossen.
Dan met disterss inkt kleur aangebracht.
De bloemen weer schoonpoetsen.
Tekst stempelen, matten en op de kaart plakken.




Dit was de eerste kaart, niet helemaal goed gegaan, maar toch kan ik hem best wel laten zien.

En zo naar buiten te kijken, is het vandaag weer een dag om binnen te knutselen.
Het komt met bakken uit de lucht vallen.
Fijne dag allemaal,



3 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaartjes zijn dit geworden Ditta...leuke techniek en met een mooi resultaat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg, wat een mooie kaarten zijn dit.
    Op dat blog kan je veel van opsteken en hier ook.
    Tof gedaan Ditta.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!