Volgers

Pagina's

dinsdag 26 december 2017

Zwaan



Dit weekend kreeg ik van m'n vriendin deze stempel, een prachtige zwaan.
Daar moest natuurlijk direct een kaart mee gemaakt worden...
Het inkleuren lukte gisteren nog wel, maar er een kaart meemaken ging niet meer.
We zijn gisteren naar onze dochter en schoonzoon geweest, een super gezellig middag en avond.




Dus nu ik vanmiddag zo'n lekkere luie tweedekerstdagmiddag had, ben ik aan de slag gegaan...
Dit is het resultaat, een kaart ala Sue Wilson.
Ik heb pan pastel gebruikt om kleur aan te brengen.
Na de zwaan gestempeld te hebben, heb ik hem gemaskerd.
Daarna het riet/grasrand gestempeld.
De wolken zijn met een mal van Duthsdoobadoo gemaakt.

Helaas heb ik nog steeds geen pc, dus maar 1 foto....

Fijne tweede kerstdag,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!