Volgers

Pagina's

zondag 5 november 2017

Workshop kaart, spelen met oxide inkt




Gisteren, 4 november, heb ik de workshop "spelen met inkt" van Anita Izendoorn gevolgt.
We hebben een pop-up kaart gemaakt.
Het was vooral spelen met de nieuwe distress inkt, de oxide inkt.
Gaaf spul hoor, het werkt heerlijk.




Ik heb gewerkt met deze stempels, Penguins - Clear Stamps.




Als je deze inkt nat spuit, komen er van die mooi vlekjes tevoorschijn....




Alles was gesneden met mallen van Karin Burniston, twist panel pop-up.




Hier een detailfoto van de "pop-up" 
Alles ingekleurd met de oxide en gewone distress inkt.

Anita, nogmaals bedankt voor de heerlijk dag!
En we hebben weer genoten!




2 opmerkingen:

  1. Vond het weer super gezellig en blij dat je zo genoot met de meiden.... Mooi project geworden en heerlijk werkt deze inkt he... Veel plezier ermee en warme groet Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Ditta.
    Blijft een mooi modelletje hè

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!