Volgers

Pagina's

zaterdag 8 april 2017

Stempel uitdaging, Precious moments.

  


Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Hij is voor de stempeluitdaging van april op FB, bij de kaartenmaatjes.
Daarvoor kreeg ik van een van de dames een afdrukje, dat moest ik inkleuren en er een kaart meemaken.





Het afdrukje is van Precious Moments.
Ingekleurd met copic markers.



De mal die ik gebruikt heb is van MD, LR0445
De bloem is ook van MD, LR0406.
Alle is geinkt met Distress ink, evergreen bough.


Fijn weekend allemaal,




5 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige kaart Ditta en wat mooi ingekleurd, de mal is er prachtig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem op FB ook al voorbij zien komen, Ditta. Het is een beeld van een kaart met mooi kleurwerk en leuke bloemen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ditte!
    Wat is dat toch een mooie stans die je gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!