Volgers

Pagina's

zondag 26 februari 2017

Fairy Wishes




Vandaag heb ik deze kaart gemaakt.
Gisteravond heb ik de digi ingekleurd, alleen geen tijd meer gehad om de kaart te maken.




De sketch komt van Stempeleinmaleins.




De digi is van Alicia Bel.
En die krijg je voor free als je mee doet met de challenge op FB.




De bloemen zijn gesneden met malletjes van Creative Expressions.




Deze kaart doet mee met de challenge bij Stempeleinmaleins: sketch.
En bij The Wonderful World of Alicia Bel op Facebook:  Princesses vs Fairies


Fijne zondag, het is heerlijk knutselweer.
Het regende daarnet behoorlijk hier....



2 opmerkingen:

  1. Prachtig is dit kaartje gemaakt Ditta
    Zo een schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!