Volgers

Pagina's

maandag 2 januari 2017

Bear friend, de challenge van januari bij Cheerful Sketches



Allereerst wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2017, dat het voor allemaal een gezond en creatief jaar mag worden!

Gisteren is op de Cheerful Sketches Challenge blog, de eerste uitdaging van 2017 van start gegaan.



Maak een kaart volgens bovenstaande sketch. De challenge duur tot 29 januari.




Dit is mijn bijdrage voor deze maand.




Ik heb een digi van Ppinkydolls gebruikt, Bear friend.
Ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van My Mind's Eye, Fiddlesticks.


Een fijne avond allemaal,



2 opmerkingen:

  1. Het is een schatje van een kaart Ditta, lieve digi, mooi gekleurd.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi kaartje gewonnen,
    de sketch is erg leuk ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!