Volgers

Pagina's

zondag 14 februari 2016

Sweetie....




Gisteravond ben ik begonnen met het inkleuren van dit schattige elfje.
Ik heb copicmarkers gebruikt, lekkere lichte kleurtjes.




Het afdrukje is een van de nieuwe digi's van Sylvia Zet (wee stamps)
Dit schatje heet Sweetie....






Het strikje is van Creative Expressions.
De rand onder het afdrukje is van Elizabeth Craft Design.
En het doodle randje is van Joy! Design.
Het designpapier is van Marianne Design, Flower Garden.
Craftpapier is van Papicolor.

Fijne valentijn's avond,




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en super lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heet niet alleen sweetie..het is ook een sweetie......Heel mooi gekleurd...een schattig kaartje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje met deze schattige digi. Prachtig ingekleurd.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schatje Ditta, prachtig gekleurd, ze zijn zo lief deze digi's.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning and adorable card - perfect design
    I like it
    LG Helga from Austria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!