Volgers

Pagina's

vrijdag 12 juni 2015

Verjaardag kaart voor San....




Vandaag kan ik deze kaart laten zien, is voor San.
Zij is morgen (zaterdag) jarig, maar heeft hem vanmiddag ontvangen.




Deze maand hebben we met onderstaande sketch gewerkt:






En dit is de kaart die ik van San kreeg.




Ik heb een digi van Mo Manning gebruikt, Kisses.
En heb haar ingekleurd met Faber Castell potloden.




De bloemen zijn gesneden met een mal van Crealies, CL CF 06.
En de blaadjes zijn geponst met een Floral punch van Nelie Snellen, FLP 031.
Het designpapier is van Studio Light, Paper Pad.




Er zit een standaard achter, staat de kaart gelijk mooier!


Fijne avond allemaal, ik ga nog een poosje in de tuin zitten nu het nog kan!




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier en met die bloemen is het echt super, lief afdrukje mooi ingekleurd, prachtig!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!