Volgers

Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Best Friends....eerste kaart gekleurd met Faber Castell




Vers van de pers, vanavond dit kaartje gemaakt.
Het afdrukje heb ik dit weekend gekleurd, we waren het weekend met de caravan in Limburg.
En ik had m'n nieuwe doos Faber Castell potloden mee.
En natuurlijk een hele stapel afdrukjes!
Heb me best vermaakt tijdens een regenachtige middag....




Helaas weet ik niet meer van wie dit afdrukje is, heb gezocht in m'n map digi's.
Maar kon hem niet meer vinden....




Wat werken die Faber potloden lekker!
Heel verschil met m'n oude potloden.
Ben heel blij dat ik een doos gekocht heb, kost wel wat maar dan heb je ook wat!!

Het designpapier is van Bo Bunny,  Serenity Collection.
En het cardstock is van Papi color.
Swirl is van Marianne Design.
Bloemen komen bij DoeaDing vandaan.


Nog een fijne avond allemaal, ik ga m'n bedje opzoeken!!



6 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje heb je ervan gemaakt. Dan heb je een goede aankoop gedaan hoor Ditta. Ik ben ook helemaal weg van mijn Faber Castell potloden.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Zo mooi ingekleurd en het papier combineert zo mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi geworden! Prachtig ingekleurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ditta, mooi ingekleurd met je potloden. ...

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gekleurd en een leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is deze digi Ditta, wat heb je weer mooi gekleurd, ik vind het een geinige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!