Volgers

Pagina's

woensdag 15 april 2015

De oogst van de stempelbeurs....





Afgelopen weekend ben ik met 2 vriendinnen naar het stempel-event van Art Journey in Nijkerk geweest.
2 heerlijke dagen alleen maar bezig zijn met je grootste hobby....
We zijn echt verwend in het hotel, zalig buffet s'avonds. 
En ook nog eens hele leuke workshop's van 8 tot 10 uur.

Daar en op de tweede beursdag heb ik deze kaarten gemaakt.




Deze zentangle kaart bij Bonnette Aalders.




Deze kaart is gemaakt met een stempel van de stempellap van 2015.
De achtergrond maken met distress ink, stempel afdrukken en een klein beetje kleur weghalen met chloor...




Men...just chill.




Deze kaart hebben we gemaakt bij Annie Fransen.
Achtergrond is met de  airbrush en copic makers gespoten.
Heb ik dat ook eens geprobeerd!!




En deze kaart is gekleurd met Mica Color, een soort waterverf dat erg lijkt op H2O.
En dit is gedaan met de mica versie, geeft een prachtig effect op zwart!


Ik heb weer een behoorlijke serie stempels mee gebracht....die zullen binnenkort wel voorbij komen.
Bloemen, katten, vogels....
k'Hoef me de komende tijd niet te vervelen.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ditta en zo divers. Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Bezig zijn met je hobby is het leukste wat er is. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten ook prachtig Ditta, zelfs het stempelen is jpun wel toevertrouwd.
    Héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!