Volgers

Pagina's

zaterdag 17 januari 2015

Reminder.....





Gisteren zijn de reminders op de EHIB-blog geplaatst.
De uitdaging voor deze maand was: winter, en duurt nog tot het eind van de maand.
Dit is mijn bijdrage:






Ik heb het patroontje gesneden en geembossed met een mal van Nellie Snellen, AND004.
Een fijne mal, daardoor heb je een heel regelmatig borduurpatroon.
Het borduurgaren is van Mettler.
Het plaatje is van Dixi Craft.
Verder wit en donker bruin craftpapier van Papicolor.
De snij mallen zijn van Go Kreate.
Tekst is van Noor! Design.
En de plak parels van de Ac...

Fijne avond allemaal, ik ga snel verder. 
Wij zijn vandaag 40 jaar getrouwd en er komt zo wat vrienden op koffievisite....



Vandaag 40 jaar geleden....waar blijft de tijd....


9 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje, mooi borduurtje!!!
    En gefeliciteerd natuurlijk...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Ditta met jullie 40-ste huwelijksverjaardag. Een hele tijd inderdaad en wat een leuke foto van toen..hihi. Je kaart vind ik een mooie en chique uitstraling hebben door de kleurtjes en het prachtige fijne borduurwerk. Complimentjes...fijn weekend nog,
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, mooi die geborduurde rand.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart, prachtige rand.
    Nog van harte gefeliciteerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie 40 jarige trouwdag. Ik hoop dat jullie een leuke, gezellige dag hebben gehad. Je kaart is schitterend! Heel chique en stijlvol. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ditta,

    Supermooi kaartje.

    Proficiat met je 40ste huwelijksverjaardag. Maak er een leuke en gezellige dag van.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Wat een schitterende kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht kaart Ditta!
    En van harte gefeliciteerd, en nog vele gelukkig jaren samen toegewenst. Geniet er van
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!