Volgers

Pagina's

vrijdag 28 november 2014

Kersthanger....

              



Vandaag kan ik jullie een kerstkaart-hanger laten zien.
Gisteravond afgekregen...
Wegens ziekte heb ik er langer overgedaan.
Was zondag al het afdrukje begonnen, helaas toen niet af kunnen maken.




Ik heb een mal van Dutch Doobadoo gebruikt, en design papier van Marianne Design.
Het craftpapier is van CraftEmotions.




Het afdrukje is van Wild Rose Studio, Bluebell in love.
Afgedrukt op Fabiano en gekleurd met Distress inkt.




De dennenappeltjes heb ik zelf gemaakt naar de tutorial van Norma Lee.
Ontzettend leuk om te doen, maar wat een gepriegel....


En nu ga ik me klaar maken om zometeen naar Spijkenisse te vertrekken.
Ga even kijken bij Doeading, die hebben vanmiddag weer een demonstratie middag.

Fijne dag allemaal,





7 opmerkingen:

  1. Wat is die weer schattig geworden, Ditta.
    Liefs Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Kersthanger, Ditta!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo Ditta, wat een schatje, mooi gekleurd, een plaatje om te zien.
    Ik hoop dat je weer opgeknapt bent.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is dit. Leuke stempel ook en prachtig ingekleurd. Ik hoop dat je een gezellige middag hebt gehad?

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kersthanger is mooie kerstkleuren en met een schattig afbeelding erop. Ook leuke details erop, de dennenappeltjes zien er perfect uit. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Ditta ,je hebt mn adres he ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!